Gayrimenkul, Lüks

LÜKS KONUT SATMAK İSTEYEN GAYRİMENKUL DANIŞMANLARI NASIL BİR YOL İZLEMELİ?

luks-konut-satmak-isteyen-gayrimenkul-danismanlarii-nasil-bir-yol-izlemeli

 

Türkiye’de lüks konuta olan talep her geçen gün artıyor. Bunun önemli nedenlerinden biri de lüks konutun sağladığı konfor ve prestij. Artık fiyat odaklı anlayışın ötesinde, A+ müşterilere sunulan üst seviyede ve kaliteli bir hizmet gerekiyor.
Peki gayrimenkul danışmanları bu değişime ne kadar uyum sağlayabiliyor?

Lüks Konut Alıcısını Tanıyın!

Her şeyden önce dersini iyi çalışmayan bir danışmanın başarı şansı çok azdır. Gayrimenkul danışmanı hedef kitlesini çok iyi tanımalıdır. Hedef kitlenizi iyi tanırsanız, kimin villa kimin yalı veya kimin lüks bir daire ile ilgilenebileceğini de bilirsiniz. Basit sorularla ilerleyebilirsiniz: lüks konut alıcılarının yaşları, meslekleri veya hobiler nelerdir? Bu soruların cevapları portföyler üzerinde doğru hedef kitle çalışması yapmanızı sağlayacak.

Piyasa Hakimiyeti

Bölgesine veya piyasaya hakim olmayan bir gayrimenkul danışmanı düşünülemez. Çalıştığınız bölgenin lüks konutları hakkında bilgi sahibi olmak ve hatta ülkemizdeki lüks konutlar hakkında konuşabilmek mutlaka etkileyici olacak ve artı puan sağlayacaktır. Bu bilgiler aynı zamanda size lüks konut alıcılarının yoğunlaştığı bölgeler hakkında da ipuçları verecektir.

Pazarlama Stratejisi

Lüks konutlar sonuç olarak herkesin ulaşabileceği konutlar değildir. Seçici ve elit bir kitle ile iş yapıyor olmak doğru bir pazarlama stratejisini gerektiriyor. Sosyal medya, web sitesi veya ilanlarda ön planda olması gereken evin sağladığı imkan ve ayrıcalıklar olmalı. Evin var olan reel değerinin alıcılara neler katacağı vurgulanmalı. Mutlaka profesyonel görseller kullanılmalıdır. Satmak istediğiniz lüks konutun ayrıntılarının; örneğin şömine, kış bahçesi, havuz vs. gibi özellikleri ön plana çıkarılabilir. Canlı renkler iyi bir etki bırakır.

Mailing

Birçok kişi önemsiz gibi görse de mailing karşıdaki kişiyi rahatsız etmeden kendinizi daima hatırlatma yöntemlerinden biridir. Bu sektörde ne kadar çok insanla temasta olur, iletişim halinde kalırsanız o kadar potansiyel müşterilere ulaşma şansı da yüksektir. Lüks segmentin referans ile çalıştığını unutmayın. Eski müşterileriniz de olsa zaman zaman konuşun, görüşün. Bilgilendirici e-mailler atarak sürekli güncel kalın sektör bilginizi gösterin.

0 Comments
Share

Ayse fügen ARDA

Reply your comment:

Your email address will not be published. Required fields are marked *